Årets första GRWM

Häromdagen passade jag på att filma en väldigt pratig «get ready with me» där jag passade på att snacka om vad som kommer att hända under 2016. Om två veckor tar jag examen efter att ha pluggat i tre och ett halvt år, otroligt skönt. Eftersom jag då börjar jobba kommer jag förhoppningsvis ha mer tid att lägga på både YouTube och bloggen! Planen är att lägga upp två videos varje vecka (onsdagar och söndagar) och jag har även som mål att låta bloggen återuppstå ordentligt under 2016.
 
I videon pratar jag även lite kort om min sociala fobi och ångest. Är det något som ni vill höra mer om? Under 2016 skulle jag vilja bli ännu mer personlig, speciellt på min YouTube-kanal och då skulle jag bland annat vilja ta upp saker som jag har slitit med här i livet med förhoppningen om att det kanske kan hjälpa några av er som sliter med samma sak.
 
 
Jag är i alla fall väldigt förhoppningsfull inför 2016 och det hoppas jag att ni är också! Gott nytt år på er!