Min hårvårdsrutin 2016

Jag får ganska ofta mycket frågor om mitt hår. Hur tar jag hand om det? Hur får jag till mina lockar/vågor? Hur får jag det så glansigt? Ärligt talat så blir jag lika förvånad varje gång någon frågar (eller överhuvudtaget berömmer mitt hår) för det ser ut som ett skatbo cirka 5 dagar i veckan. Allt jag egentligen gör med mitt hår är att tvätta det, ha i lite olja, borsta och ibland föna och locka det. MEN eftersom jag ändå får frågor om mitt hår så tänkte jag att jag likagärna kunde fixa ihop en liten video där jag visar vilka olika produkter jag använder.
 
 
0 kommentarer publicerat i Videor
Taggar: 13-25 mm, 25-38 mm, 5-in-1 styling treatment, bumble & bumble, cerawand, good to go light, hairdresser's invisible oil, hårvård, lcc, living proof, löwengrip care & color, maria nila, perfect hair day, pure volume, the heat is on